Cristian Sander Hansen, Robert Paulsen og Michael Rasmussen er nu kommet med på holdet hos Søgård Byg A/S

Nye fagfolk hos Søgård Byg

Søgård Byg A/S har en stærkt stigende ordretilgang både inden for individuelle drømmehuse til kvalitetsbevidste huskøbere og i erhvervsbyggeri flere steder i landet. Virksomheden har senest ansat en række dygtige fagfolk med erfaring fra byggeri og projektledelse. Søgård Byg A/S beskæftiger i øjeblikket omkring 65 medarbejdere.
Cristian Sander Hansen, 50 år, er ansat som projektchef. Cristian Sander Hansen er uddannet tømrer og bygningskonstruktør. Han kommer fra en stilling som projektchef i et større sønderjysk entreprenørfirma.
Robert Paulsen, 56 år, er tiltrådt som projektleder. Robert Paulsen er uddannet tømrer, og han har bl.a. arbejdet som byggeleder ved større byggeprojekter i Sønderjylland og på Sjælland.
Michael Rasmussen, 47 år, er den nye tilbudsberegner hos Søgård Byg A/S. Michael Rasmussen kommer fra en stilling som beregner ved et beregnerbureau, og han har desuden en fortid som opmåler i 3F.